Strength & Conditioning – Athletic Performance

Η ενότητα Strength & Conditioning – Athletic Performance αποτελεί μία από τις πιο σύγχρονες και διαρκώς αναπτυσσόμενες παραμέτρους της εκπαίδευσης ενός προπονητή. Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνει όλες τις μεθόδους και τις προπονητικές κατευθύνσεις έτσι ώστε να πετύχει ένας αθλητής τη μέγιστη δυνατή απόδοση – επίδοση ανάλογα με τις απαιτήσεις του εκάστοτε αθλήματος.

Αποτελεί επίσης μία από τις πιο δημοφιλείς επιλογές για τον μέσο ασκούμενο, καθώς με την άνοδο του Crossfit, έγινε η αρχή για ένα πιο αθλητικό και λειτουργικό τρόπο προπόνησης.

Οι αθλούμενοι εφαρμόζουν πλέον πρωτόκολλα υψηλής έντασης, κάνουν άρση βαρών, μαχητικά αθλήματα, τρέχουν μαραθωνίους και απευθύνονται σε προπονητές για ένα σωστό και μεθοδικό σχεδιασμό της προπόνησης τους.

Ο προπονητής από μέρους του, οφείλει να γνωρίζει σε βάθος τη σωστή εφαρμογή της έντασης στην κάθε προπόνηση και να είναι ικανός να σχεδιάσει ένα μακροσκελές πλάνο με ασφάλεια και αποδοτικότητα.

Οι ενότητες σε αυτόν τον κύκλο σεμιναρίων αποτελούν ένα πλήρες σύνολο για τις απαιτήσεις που αναφέρονται παραπάνω. Η 4η ενότητα απευθύνεται κυρίως σε προπονητές και αθλητές μαχητικών αθλημάτων & πολεμικών τεχνών, χωρίς όμως να αποκλείει κάποιον ο οποίος επιθυμεί να δει και αυτό το είδος προπόνησης προκειμένου να βελτιώσει τη φυσική του κατάσταση.  

Ωράριο μαθημάτων:

Όλες οι ενότητες διεξάγονται στο γυμναστήριο Rhino Works,  Σάββατο & Κυριακή, ώρες 15.00 - 21.00.

Παροχές εκπαίδευσης:

  • Θεωρητικές παρουσιάσεις σε power point και σε προηγμένα application ανατομίας
  • Έντυπο manual σημειώσεων
  • Πρακτική εφαρμογή σε σύγχρονο γυμναστήριο με προδιαγραφές για αθλητές (crossfit box)
  • Αρχεία PDF με τις τελευταίες έρευνες από τη βιβλιογραφία
  • T - shirt Elite Trainers Education
  • Συνεχή επικοινωνία με τους καθηγητές για επίλυση αποριών και διευκρινήσεις σχετικά με την ύλη
  • Εγγραφή στο μητρώο των trainer της σχολής για άμεση σύσταση  σε εργοδότες και εύρεση εργασίας 
  • Έκπτωση 20% για 1 μηνιαία συνδρομή στο γυμναστήριο Rhino Works

1η ενότητα - Strength Training Programming & Periodization

Σχεδιασμός προπόνησης Δύναμης

  • Στοιχεία προθέρμανσης – Dynamic Warm Up
  • Kettlebells & Medicine Balls – Βασικές τεχνικές
  • Πρωτόκολλα προπόνησης Μέγιστης Δύναμης
  • Landmine – Γωνιακή μπάρα
  • Agility – Συντονιστικές Ικανότητες

 

2η ενότητα - Speed / Power Programming & Periodization

Σχεδιασμός προπόνησης Ταχύτητας / Ταχυδύναμης

  • Advanced kettlebells – Προχωρημένες τεχνικές
  • Πρωτόκολλα προπόνησης Ταχύτητας / Ταχυδύναμης
  • Sled push / Pull - Έλκηθρο
  • Plyometrics – Πλειομετρική προπόνηση
  • Battle ropes

 

3η ενότητα - Crossfit / Crosstraining

Προγραμματισμός & Σχεδιασμός προπόνησης Αερόβιας / Αναερόβιας Αντοχής

  • Άρση Βαρών – Τεχνικές / Μεθοδολογία / Προοδευτικότητα
  • Πρωτόκολλα προπόνησης Αντοχής (Αερόβια – Αναερόβια)
  • Conditioning
  • Gymnastics – Μονόζυγα / Κρίκοι / ΒΣ

 

4η ενότητα - Ανάλυση παραμέτρων Φ.Κ. για μαχητικά αθλήματα

MMA / BJJ & Grappling / Kick Boxing – Boxing / Karate / Tae Kwon Do

  • Σχεδιασμός της προπόνησης (Πράξη – Θεωρία)
  • Διαχωρισμός ανάλογα με τις απαιτήσεις του αθλήματος (Grappling – Striking)
  • Ετήσιο πλάνο προπόνησης
  • Φορμάρισμα αθλητών αγωνιστικής κατάστασης
  • Συστάσεις διατροφής
  • Συστάσεις αποκατάστασης

© 2019 ELITE TRAINERS. ALL RIGHTS RESERVED